slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Alecto PAN-Toernooi - 19 mei

16-4-2013  | Graag nodigen wij jullie uit voor het 34e Alecto PAN-toernooi op zondag 19 mei (Eerste Pinksterdag).
Wij gaan ervan uit dat tegen die tijd koning winter ons land zal hebben verlaten, dat de temperatuur behaaglijk zal zijn en dat de zon zal schijnen.
Kortom: dat aan alle randvoorwaarden voldaan zal zijn om wederom een grandioos toernooi te organiseren.
Voor de eerste keer in de geschiedenis van ons PAN-toernooi hebben we naast herenveteranen- en mixed teams ook een aparte trimherenpoule.
Ons jaarlijkse trimtoernooi is komen te vervallen en het leek ons een goed idee om een en ander aan elkaar te koppelen.
Voor de heren veteranen en mixed poule zijn al enkele aanmeldingen bij ons binnen gekomen (zelfs helemaal uit Engeland); voor de trimherenpoule nog niet.
Maar daar was tot nu toe ook nog geen echte uitnodiging voor uitgegaan; met het versturen van dit bericht gaat hier nu hopelijk snel verandering in komen.

Wij roepen speciaal trimherenteams op om zich als deelnemer aan het PAN-toernooi aan te melden. Dat kan heel eenvoudig door even een
e-mail te sturen naar het volgende emailadres: [email protected] (Ruud Smit, aanvoerder Alecto trimheren)
Mocht je naast een trimherenteam ook nog een team voor de mixed poule of voor de heren veteranenpoule willen aanmelden: dat kan natuurlijk ook.
We hopen dan ook dat je deze uitnodiging verder wil verspreiden binnen jouw vereniging of club.

Het programma voor zondag 19 mei ziet er volgt uit:
vanaf 10.00 uur: ontvangst met koffie en cake
10.30 uur:aanvang wedstrijden
ca, 13.00 uur:lunch met muzikale omlijsting
ca. 17.00 uur: einde wedstrijden, prijsuitreiking en plenaire evaluatie met uitgebreide borrelhappen en levende muziek

Hopelijk lukt het om snel op onze uitnodiging te reageren.

Met vriendelijke groet
namens de toernooi-commissie