slider01.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

Jeugdkampen in de omgeving

16-4-2013  |

In de komende mei- en zomervakantie organiseren wij weer allerlei leuke hockeykampen in de omgeving van uw club! Omdat we de afgelopen jaren gezien hebben dat er onder uw jeugdleden ook animo voor onze evenementen is, stuur ik u er bij deze wat informatie over toe (zie bijlage). We zouden het enorm waarderen als u het via de website of een nieuwsbrief met uw leden zou willen delen.

Wat hebben wij dan te bieden?

Op L.S.C. Alecto organiseren we verschillende dag-hockeykampen: SportWays Kidsvoor de leeftijd 6 t/m 9 jaar (klik hier voor een filmpje) en YoungStarshockeykampen voor de leeftijd 10-13 jaar (klik hier voor een filmpje). Tijdens deze 3-daagse evenementen slapen de kinderen thuis.Neem ook een kijk je op onzewebsitevoor meer achtergrondinformatie.Voor de oudere leeftijd organiseren we daarnaast MasterClass clinics met Nederlands elftalspelers en overnachtingskampen (klik hier voor een filmpje) in het Amsterdamse Bos. Neem ook een kijk je op onzewebsitevoor meer achtergrondinformatie.

Wij zullen er wederom alles aan doen om er voor te zorgen dat de deelnemers een fantastische tijd beleven en hopen opnieuw leden van uw club te mogen verwelkomen.

Mocht u meer informatie nodig hebben of in een ander formaat of opmaak, laat het me dan weten. Ook als u zelfgeïnteresseerd bent in een dergelijk evenement op uw club dan horen we dat natuurlijk graag! We komen graag een keertje bij jullie langs om de mogelijkheden te bespreken.

Sportieve groet,

Lotje Dekker