slider01.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

De klussers zijn weer begonnen

28-8-2013  |

Het nieuwe hockeyseizoen ligt weer voor ons. Heel veel vrijwilligers spannen zich hiervoor in.

Zo is de keuken schoon gemaakt en glimt je tegemoet. De computer achter de bar bij het nieuwe koffie-apparaat is aangesloten op de TV, wat voor de wedstrijdtafel mogelijkheden biedt. We gaan pinnen en cashless betalen. De Inkoop wordt weer gedaan om iedereen van een natje en droogje te voorzien. Trainers en coaches worden geworven. Teamindeling is een feit met alle perikelen daar omheen. Lisa wordt professioneler. En zo zijn er nog veel meer wetenswaardigheden.

Maar ook de eerste klusavond is weer geweest. Het onkruid is van het eerste veld en daarom heen weggehaald. Ouders kwamen spontaan helpen, waarvoor bedankt! Ted reed met een quad met bezem verzwaard met lood over het veld. Het ligt er weer netjes bij en veld twee ligt in de planning.

Bij heerlijk weer was het daarna met een drankje en een hapje een lekkere beloning.

Niet alles loopt natuurlijk vlekkeloos, maar iedereen doet zijn/haar best in de vrije tijd die hij of zij ter beschikking heeft.

Alle hulp is welkom. Wil je de club helpen meld je aan bij het bestuur of kijk op de site van MHC Voorhout, organisatie, of er iets voor je bij zit.

We zijn weer begonnen!!!!

Best leuk bij MHC Voorhout!

groetjes Mart