slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider05.jpg

Rode brigade speelt het beroemde voorhoutse spelletje

9-11-2013  | Bijna iedereen op tijd voor de kraker om de Zwitsers klein te krijgen
Voor het eerst dit jaar Blessurevrij en compleet. 15 red hooded ladies. Dat geeft vertrouwen. Na afloop een een sponsorfoto nemen!

Dan de wedstrijd. Veel druk op het Zwitserse doel en met een verdiende 1-0 aan de thee. Veel ge-appelleer en commentaar maar de stoicijns en sterk fluitende fluitheren hadden hier geen boodschap aan. Onverstoorbaar leidden zij deze beladen wedstrijd.

Dan de technisch sterke kleine Zwitsers: rap van tong en fel in de duels. Met goede stickskills altijd op zoek naar een voorhouts voetje versierden zij vele strafcorners die er vakkundig uitgelopen werden. Bij onze gazelles liep het steeds beter en zelfs de afronding mocht er zijn.

Uiteindelijk een verdiende maar ietwat geflatteerde overwinning.
Formulier invullen en naar het drankgelag voor de teamfoto. Helaas kon er alleen een zaalhockeyteam op, maar het gaat vast een keer lukken!

Volgende week een oude bekende, thuis in het mooie voorhout.
Komt dat zien!