slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

HDS MB1 - MHCV MB1 0:4

24-11-2013  | Na de spannende, maar verdiende, overwinning vorige week tegen Gouda stond vandaag de uitwedstrijd tegen de nummer laatst in de poule, het Haagse HDS, op het programma. Gevaar voor onderschatting, maar zoals we al eerder hebben aangegeven: simpele wedstrijden zijn er niet in de sub-top. Dit zijn allemaal goede ploegen. Op een zonnig (water) hoofdveld begonnen we zeer goed. Binnen 30 seconden 0:1 en binnen 5 min 0:2. Een walk over? Nee, want onbewust (en ook wel logisch) sluipt er nonchalance in het. Niet dat HDS grote kansen krijgt maar het loopt bij ons niet echt lekker. We lopen te veel met de bal, kansen (want die zijn er zeker) worden net niet benut. Een tactisch probeersel met 4 spitsen brengt niet wat we hopen, het wordt alleen maar drukken in de cirkel. In de rust de puntjes op i en terug naar onze standaard formatie. Na wat druk van HDS scoren wij. Het blijkt een bevrijding want we gaan we beter spelen. We vinden elkaar makkelijker, het tempo gaat omhoog, er word slimmer gespeeld. De 4-0 valt. De rest spelen we makkelijk uit. Volgende week thuis tegen Barendrecht. De laatste test voor de Winterstop.