slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg

Rode MB2-brigade op dreef op water

14-3-2014  |

Voorhout MB2 is dit jaar op zand moeilijk te kloppen. Dat was ook de blauwe koplopers uit de A poule niet ontgaan en zouden er alles aan doen om de punten thuis te houden. Onze spion aan de Weddeloop wist voor de winterstop al melden dat deze wedstrijd op water gespeeld zou gaan worden. Altijd on de de indruk van het blauwe bolwerk, mooie accommodatie, 4 velden en prima cappucino.

Na een gastvrij welkom bij zagen de meiden een gemotiveerd team warmlopen dat ze reeds kennen uit de zaalcompetitie.

Handje geven, tossen en genieten. De kenners herkenden het voorhoutse spelletje, zij het met hier en daar een bijzondere aanpassing. Als een wervelwind walsten de voorhoutse gazelles over de tegenstanders heen.

Dan de rustbespreking, oppassen voor onderschatting, de tegenstander krijgt er met de zweep van langs en komt messcherp uit de rust, het vermoeden rijst dat de rustbespreking is afgeluisterd, er hingen geen microfoons, of zou er een spion achter de goal gestaan hebben?

Een frommelgoal in de tweede helft gaf de koplopers hoop. Ze lieten zien dat een goede conditie zijn vruchten afwerpt. Scherper uit de rust, meer conditie en daardoor langer in de techniek blijven hockeyen.

De voorhoutse dames namen -over de hele wedstrijd gezien terecht- 1 punt mee naar huis. Het onderlinge verschil blijft 5 punten. Dat wordt knokken om de spanning in de A-poule terug te brengen.

Zaterdag de bikkelharde gele kustbewoners op bezoek voor een spannende pot in Voorhout 16:30 op veld2!