slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg

Sterk veldspel MB2. Return van 2-11 in Voorhouts voordeel geëindigd

23-3-2014  |

Het sterke Voorburgse collectief - op de 2e plaats met één punt voorsprong op Voorhout in de A-poule - was gebrand op een herhaling van de wedstrijd van 2 november (zie verslag), waar ze een fortuinlijke 3 punten aan over hielden.

Gedegen professionele voorbereiding door de in smetteloos wit spelende Voorburgers. Ruim op tijd, een zeer indrukwekkende collectieve warming up en een profi sponsor-team-bidonkratje Oefff… die meiden zijn serieus: dat wordt een zware pot.
Onze dames hebben het niet gezien, ze zouden beslist onder de indruk geweest zijn.

Het resultaat mocht er zijn: de witten startten alerter en scherper. De eerste 10 minuten waren voor de bezoekers. Stukje bij beetje kreeg Voorhout grip op het spel. Bij 1-0 vroeg de pers of het spel even stilgelegd mocht worden voor een fotomomentje. Aldus geschiedde. De witten kwamen scherp uit de rust met bliksemsnel combinatiespel. Gelukkig behield groen het overwicht en nam hiermee sportief revanche op de verloren eerste seizoenswedstrijd..

Kunnen onze dames dit kunstje volgende week bij de kleine zwitsers ‘uit' herhalen?

Reageer op het nieuws