slider_06.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_01.jpg

Dames 1 wint tegen Scoop 1-2

7-4-2014  |

Na het gelijke spel van vorige week moesten onze dames tegen Scoop, een naaste concurrent in de middenmoot. Het werd een lastige wedstrijd die winnend werd afgesloten.

Onze dames begonnen goed in Delft. Na 4 minuten was het al raak door Astrid Konijn. Voorhout deed het prima in de eerste helft speelde de bal rustig rond. Na 20 minuten kwamen onze dames zelfs op 0-2. Dit werd ook de ruststand.

In de tweede helft speelde Scoop volle druk. Voorhout verdedigde goed, maar het werd een rommelige wedstrijd. Na 10 minuten vond Scoop de aansluitingstreffer.

Beide teams kregen nog goede kansen om de score uit te breiden. Paal en lat stond Voorhout in de weg, maar onze dames sleepten een zwaar bevochten 1-2 uit de strijd.

Door deze overwinning passeert Voorhout Scoop op de ranglijst en schuift naar de 7e plek in de competitie

Op naar de volgende wedstrijd!

Martin Heerikhuisen