slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Even voorstellen: het nieuwe bestuur!!

9-5-2014  |

Het seizoen loopt ten einde. De laatste wedstrijden worden gespeeld en we zijn met heel hockeyend Nederland in afwachting van het WK!

Wij mogen u mede delen dat de eerste (ofwel de laatste opstelling van dit jaar) "teamopstelling” staat.

Het nieuwe bestuur….aangetreden op de ALV van 15 april jl. Ik mag ze namens het bestuur aan u voorstellen!

Graag willen we ons aan u voorstellen. Vanaf de foto van links naar rechts:

Ariejan van Saane (accomodatiecommissaris), Arjen van Rijn (penningmeester) Angela Jansen (secretaris), Ewout Braggaar (voorzitter) en Dave van der Wagt(vicevoorzitter)

Ewout Braggaar is 47 jaar, geboren in Leiden maar al jaren wonend "op” Voorhout, getrouwd met Catherine en vader van Sophie, Max en Lucas. Sophie en Max hockeyen er lekker op los. Alleen Lucas moet nog overgehaald worden. Hij voetbalt nog bij Foreholte. Maar 2 van de drie op hockey is toch een aardige score.

In het dagelijks leven runt hij Run2Day. Een keten van hardloopwinkels in Nederland.

Dave van der Wagt hoefde er niet lang over na te denken toen hij werd gevraagd om zitting te nemen in het nieuwe bestuur. Sportiviteit, gezelligheid en samenwerken zijn voor hem belangrijke voorwaarden die hij terug vindt in MHC. Dave is getrouwd met Lenny en samen hebben ze 2 voetballende zonen (Christiaan en Rutger)en een hockeyende dochter Noortje in een van de E-teams. Dave is werkzaam bij een groot Nederlands ICT bedrijf maar heeft toch nog tijd over (prioriteit met een lange ij) om de post van vicevoorzitter invulling te geven.

Ariejan van Saane is nog net 39 jaar en in het dagelijks leven adviseur kantoorhuisvesting. Dan kun je niet anders dan accomodatiecommissaris worden binnen het bestuur. Clubhuis en velden vallen onder zijn deskundige leiding. Je kunt hem ook tegen komen op het veld. Sinds kort is hij iedere zondag van de partij in het trimhockeyteam. Ariejan is getrouwd met Petra en samen hebben ze twee kinderen: Naomi en Hugo. Naomi speelde dit jaar in de MF4 waar Ariejan een enthousiaste coach van was.

Arjen van Rijn is 47 jaar en geboren in het Zuid-Hollandse Valkenburg. Gelukkig is hij in 1998 verhuisd naar Voorhout! Hij is getrouwd met Jolanda Diergaarde en heeft 100% score met hockeyende dochters: Anouk en Noa. Zelf heeft hij 2 minuten hockey-ervaring op het familietoernooi. Daarna kon hij onder het mes voor nieuwe kruisbanden. Die hockey energie gaat hij omzetten in actie voor de club in de vorm van penningmeester. Hij is werkzaam als financieel adviseur /manager in het vastgoed en de scheepsbouw dus een functie die op zijn lijf geschreven is.

Als laatste ondergetekende. Ik ben Angela Jansen, moeder van Sterre. Zij speelde afgelopen seizoen in de C3. Mijn man en zoon zijn zeer fanatieke rugbyers. Dat is de nachtmerrie van elke moeder… dat je zoon gaat rugbyen dus vandaar dat ik mij volledig op de hockey heb gestort. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als fysiotherapeut in mijn eigen praktijk in Lisserbroek. Op een maandag in april nam ik afscheid als secretaris van Ladies’ Circle 44 in Voorhout… op woensdag was ik ineens secretaris van MHC Voorhout. Het liep naadloos in elkaar over. Ik mag dus weer doen wat ik leuk vind!

We gaan er voor…. Maar we kunnen het niet zonder jullie! Coaches, trainers, commissieleden, vrijwilligers, vaders, moeders enz. enz!

Jullie kunnen ons altijd persoonlijk benaderen. Op de site staan alle emailadressen vermeld. Maar tik ons vooral ook gewoon aan als je ons op de club tegenkomt.

Namens het bestuur

Angela Jansen