slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg

Dames 1 wint laatste wedstrijd tegen Spijkenisse 2-3

27-5-2014  |
Onze dames gingen vrij van degradatie-stress naar hekkensluiter Spijkenisse om nog 3 punten toe te voegen aan hun totaal. Het werd een voorspelbare wedstrijd waarin Voorhout een gemakkelijke overwinning haalde.

Onze Voorhoutse dames gingen voor hun laatste wedstrijd naar Spijkenisse. In de eerste helft kwam Voorhout op 0-2 door doelpunten van Stephanie Greeve en Dirjam de Vreugd.

In de 2e helft kwam Spijkenisse nog terug naar 1-2. Maar opnieuw was het Stephanie Greeve die haar 2e doelpunt maakte en Voorhout liep uit naar 1-3. Een sterker Voorhout had al lang een grotere voorsprong kunnen nemen maar liet in de laatste minuut Spijkenisse nog in de buurt komen, waarna de uiteindelijke eindstand op 2-3 kwam.

Onze dames kwamen door deze overwinning op een prachtige 6e punten uit 22 wedstrijden.
Voor trainer/coach Remco Kassels en manager Joop Greeve en hun team een mooie prestatie. De doelstelling is ruim gehaald.

SUPER GEDAAN DAMES!!

Gr Mart