slider05.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

Inschrijven voor bardienst en andere vrijwilligersdiensten voor 30 september 2015!

27-9-2015  |

Beste ouders/verzorgers van de 2e jaars F t/m de A leden,

Zoals bij alle andere hockeyclubs is ook MHC Voorhout zeer afhankelijk van de inzet van onze leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden voor het uitvoeren van vrijwilligersdiensten.

Bij MHC Voorhout zijn er 3 vrijwilligersdiensten: bardienst, klusdienst en velddienst.

Bar-, en velddienst zijn op zaterdag. Bij de bardienst is de wedstrijdtafel ondergebracht, bij de velddienst is ‘bladblazen’ ondergebracht, de laatste dienst zal vooral in het najaar voorkomen. Klusdienst vindt meestal plaats door de weeks in de avonduren. De dienst "barhoofd” wordt door de barcommissie ingevuld. U kunt zich nu al inschrijven voor diensten tot de zomer 2016. Vrijwilligersdiensten zijn verplicht voor elk lid of ouder/verzorger van het lid conform wat is beschreven in het Huishoudelijk Reglement (zie: website). U mag natuurlijk voor meerdere vrijwilligersdiensten inschrijven.

Vrijgesteld van bar- en velddiensten zijn coaches/trainers, scheidsrechters uit de scheidsrechter poule, commissieleden, trimhockeyers, veterinnen en ouders van 1ste jaars F. Maar mochten zij alsnog willen inschrijven voor een vrijwilligersdienst dan is dat natuurlijk mogelijk, want extra hulp is altijd heel erg welkom. Tip: Kijk ook eens op de website naar de vacatures van de commissies.

Tot 30 september kunt u zelf een dienst van uw voorkeur aangeven. Hierna wordt u ingedeeld!

Mocht u bezwaren hebben tegen het doen van een vrijwilligersdienst, dan kan de vrijwilligersdienst worden afgekocht. Stuur hiervoor een mailtje naar [email protected]

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag via [email protected]

Tot ziens in het clubhuis!

Bestuur, Barcommissie en Accommodatiecommissie MHC Voorhout