slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg

Dames 1 verliest in de 2e helft van Kieviten 6-2

4-10-2015  |

Trainer/coach Remco Kassels kon geen beroep doen op een aantal speelsters van de A jeugd en was genoodzaakt terug te vallen op de junioren van de B-jeugd, die zich kranig verweerden en op deze manier heel veel ervaring opdeden.

Voorhout speelde tegen de Kieviten uit Wassenaar een zeer goede 1e helft, maar kwam in de resterende helft te kort en verloor een beetje geflatteerd.

De dames uit Voorhout begonnen sterk. Sanne Dijkstra maakte na 1 minuut al de 0-1. Voorhout kwam onder grote druk te staan en Kieviten kwamen daarna op 1-1.

Voorhout speelde een zeer goede 1e helft en was dodelijk effectief. B junior van 15 lentes jong, Suzan van der Wilde, scoorde de 1-2. Dit was ook de ruststand.

In de 2e helft kwam de gelijkmaker van de voet van een tegenstandster en werd geteld door de scheidsrechter. Op dat moment knakte er iets bij het Voorhoutse team en door achteruit te lopen konden zij de Kieviten niet meer tegen houden.

De dames uit Wassenaar liepen daarna uit naar 6-2.

Voorhout speelde toch een goede wedstrijd en daarbij was een pluim in de richting van de jonge meiden verdiend, die met deze wedstrijd een ervaring rijker waren.

Gr Mart