slider_01.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg

Sponsor biedt lunch aan in trainingsweekend Dames 1

31-8-2009  |

Zaterdag en zondag 29 en 30 augustus 2009.

Woonstichting Vooruitgang uit Sassenheim bood op zaterdag en zondag een lunch aan in het trainingsweekend van Dames 1 en 2. Dames 1 was het hele weekend op het veld te zien met trainingen en uiteindelijk met een wedstrijd op zondag tegen Saxenburg.

Dames 2 had de training beperkt tot alleen de zondag.

Na de zaterdagochtendtraining van dames 1 kwam de heer Schrader van Woonstichting Vooruitgang op de club om even kennis te team met het team. Vervolgens schoof hij aan bij de goed verzorgde lunch om een broodje mee te eten.

Na de zaterdagochtend en middagtraining werd er op zondagmorgen nog getraind en volgde de wedstrijd tegen Saxenburg D1.

Beide teams zijn al aardig gevorderd in de voorbereiding en schotelden een leuke wedstrijd aan het publiek voor.

Voorhout nam na 15 minuten een verdiende voorsprong en Saxenburg maakte na 25 minuten gelijk na een strafcorner. Met een 1-1 stand gingen beide teams rusten. Het overwicht van de Voorhoutse dames in de 1e helft verdween na rust. De trainingsuren van het weekend gingen tellen. Saxenburg drong aan en Voorhout counterde met de laatste krachten maar beide teams kwamen niet meer tot scoren.

Voorhout heeft met het verzorgde spel laten zien dat er progressie zit in dit team. De trainingsarbeid van de laatste weken begint zijn vruchten af te werpen.

Gr Mart