slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

Dames 1 sluit oefenprogramma winnend af tegen de Kraaien 5-0.

6-3-2016  |

Na het behaalde kampioenschap in de zaal kijken de dames uit naar de 2e helft van de veldcompetitie.

De wedstrijd tegen de kraaien was de laatste van de 3 oefenwedstrijden en de gemakkelijkste.

De Kraaien uit de 4e klasse waren niet tegen Voorhout opgewassen en hielden de schade beperkt tot 5-0.

Voor dit duel had Voorhout geoefend tegen 3eklasser Saxenburg, 0-3 winst en tegen 2e  klasser Weesp 2-1 verlies.

De dames zijn er klaar voor. Met de hulp van de meiden uit de A en B junioren gaat volgende week de 2e helft van de competitie van start. Dit wordt direct al een uitdaging. Uit tegen de nr 2 Castricum. Allemaal heel veel succes.

Gr. Mart.

Zie voor de foto’s tegen de Kraaien:

www.facebook.com/MHCVoorhoutDames1