slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Samen voor sportiviteit en respect

15-4-2016  |

In sport staan sportiviteit en respect voorop en dat willen we bij de hockey natuurlijk ook graag zo houden. In grote lijnen houdt dit in dat je je in én naast het hockeyveld normaal gedraagt ten opzichte van spelers, coaches en niet in de laatste plaats ten opzichte van de SCHEIDSRECHTERS. Zij zetten zich immers in om de wedstrijden naar eer en geweten op een sportieve manier en volgens de spelregels te laten verlopen, zodat spelers en toeschouwers optimaal kunnen genieten van het hockeyspelletje. Zonder scheidsrechters dus geen hockey! We weten dit natuurlijk allemaal wel, maar het kan geen kwaad er nog eens een keer bij stil te staan dat de scheidsrechters ALTIJD van ons allemaal VEEL RESPECT verdienen. Daarom vragen we jullie het bovenstaande bij iedere wedstrijd in acht te nemen onder het motto: