slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

ALV verplaatst naar woensdag 28 juni

31-5-2017  |

Beste leden, ouders en verzorgers,
Wij hebben half mei een enquete verstuur, waar jullie uitgebreid op hebben gereageerd. Jullie hebben niet alleen de scores ingevuld, maar ook vele suggesties en verbeterpunten aangedragen, waarvoor dank.

Wij hebben echter wel tijd nodig om alle punten goed te kunnen analyseren, om de punten uiteindelijk te kunnen vertalen naar ons beleid. De gevolgen voor het beleid binnen MHC Voorhout willen wij met jullie delen tijdens de algemene ledenvergadering (ALV). Daarom stellen wij de ALV uit tot 28 juni a.s. Dan kunnen wij de punten met de aanwezige leden bespreken, zodat we in de toekomst met nog meer plezier kunnen hockeyen. Nog meer reden om de ALV te bezoeken op 28 juni a.s.!

(We willen u er op wijzen dat er door een wijziging in de statuten in 2015 ouders/verzorgers van leden jonger dan zestien jaar ook stemgerechtigd zijn. Per spelend lid jonger dan zestien jaar één stem) Voor degenen die de enquete nog niet hebben ingevuld, je kunt deze tot en met 2 juni invullen.

Daarnaast kun je natuurlijk ook rechtstreeks een bijdrage leveren, want we zoeken nog steeds enthousiaste mensen! Leden die graag een bijdrage leveren in het bestuur of aan een van de commissies. Ook voor ons was er eerst een drempel, omdat ook wij eerst dachten: wat kan ik nu bijdragen? Maar echt… dat kan iedereen! Dus meld je aan en dan gaan we samen zorgen voor nog meer plezier binnen onze vereniging.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat spreek ons dan aan of stuur een e-mail naar [email protected].

Het bestuur