slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Heel Voorhout Beweegt!!

7-6-2017  |

Schrijf je nu in voor de Voorhoutse Sportdag!

Wie heeft er vroeger niet aan mee gedaan? Veel inwoners van Voorhout hebben de vaantjes en medailles nog ergens liggen. Tijd om de nostalgie nieuw leven in te blazen want na jarenlange afwezigheid keert de Voorhoutse Sportdag terug! Stichting Voorhout Beweegt organiseert op zondag 2 juli voor de Voorhoutse jeugd een gezellige en actieve dag vol beweging, sportiviteit en competitie.

Van 10.00 – 13.00 uur kunnen alle kinderen van Voorhout in de leeftijd van 5 t/m 13 jaar meedoen aan de sportdag. Iedereen kan en mag meedoen! De jeugd die in leeftijdsgroepen bewegen, sporten ontdekken, maar ook de strijd met elkaar aan gaan want wie wordt de snelste van Voorhout of springt het hoogst?

De activiteiten bestaan uit 60 meter sprint, hoogspringen, verspringen en zaklopen. Daarnaast worden door de verenigingen op Sportpark Elsgeest ook nog andere onderdelen georganiseerd, waaronder voetbal, tennis, handbal en hockey. Ook de scouting is aanwezig en verzorgt een activiteit. Deelname aan de dag is gratis en aanmelden kan nu via https://voorhoutbeweegt.wordpress.comof www.facebook.com/voorhoutbeweegt.

Stichting Voorhout Beweegt is een samenwerking tussen diverse verenigingen van Voorhout die het bevorderen van bewegen en sporten hoog in het vaandel heeft staan. De verenigingen betrokken bij deze stichting zijn: V.V. Foreholte, H.V. Foreholte, SV Voorhout, Mixed Hockeyclub Voorhout, Rotary Club Voorhout en Scoutinggroep Boerhaave.

Voor meer informatie is Voorhout Beweegt te vinden op diverse social media zoals Facebook, Twitter en Instagram.