slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg

Jeugdhockeykamp afgelast

16-9-2017  |
Tot onze spijt moet ik jullie mededelen dat het jaarlijkse jeugdhockeykamp van onze vereniging dit jaar niet zal plaatsvinden. Het eerste weekend van de herfstvakantie staan er voor het eerst sinds jaren geen bussen klaar op onze parkeerplaats om met onze jeugd op kamp te gaan. In de afgelopen maanden hebben zich te weinig mensen aangemeld die het aandurven ook in de staf plaats te nemen. Leiding om mee te gaan op kamp is er altijd genoeg, maar we hebben te weinig vrijwilligers gevonden om het kamp te organiseren. Met pijn in mijn hart schrijf ik jullie deze update, want ik deed het jaren met veel plezier. Ik denk niet dat we zonder de inzet vooraf een veilig en gezellig kamp kunnen neerzetten. Dit neemt niet weg dat we ernaar kunnen streven voor volgend jaar wel met enthousiaste nieuwe vrijwilligers  een mooi kampweekend te maken! Mijn roep is dan ook groot: vrijwilligers meldt u! We hebben nu nog een heel jaar, zodat we vanaf volgend hockeyseizoen weer een jeugdkamp kunnen organiseren!

Ik hoop dat mijn oproep en mededeling zal prikkelen tot het opnieuw ontstaan van een clubje enthousiaste vrijwilligers, dat we voor volgend jaar met vereende krachten aan het werk kunnen...

Met vriendelijke groeten,
Irene Gort