slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

INDELING NA VOORCOMPETITIE

20-10-2017  |

De afgelopen weken is er door alle teams van MHC Voorhout in de voorcompetitie gestreden om een mooie uitgangspositie. De resultaten van onze teams zijn ontzettend goed waardoor er een mooie indeling is voor veel van onze teams. Daar zijn we als vereniging natuurlijk erg trots op.  Zomaar een paar resultaten:

De MA1 is na drie keer kampioen in de tweede klasse te zijn geweest nu toch echt een eerste klasse team. In de B-lijn hebben we met de MB1 zelfs weer een echte subtopper in huis en dat is een heel bijzondere prestatie van de meiden en hun begeleiders. Ook de MB2, JC1, MD1 hebben het super gedaan en mogen dit seizoen uitkomen in de eerste klasse. Ook alle andere teams hebben, denken wij , een mooie en passende klasse indeling hebben gekregen.

Het zal een uitdagend en boeiend hockey seizoen worden. We hopen dan ook weer veel enthousiaste ouders langs de lijn te zien om onze jongens en meisjes aan te moedigen. Alle coaches, trainers, begeleiders en andere betrokken vrijwilligers bedankt en heel veel plezier in het komende seizoen.

sportieve groet van de elftalcommissie.