slider01.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_06.jpg

Rabo Hockey Event impressiefilm

4-11-2017  |
In samenwerking met de Combibrug vond vrijdag 20 oktober jl. het jaarlijkse Rabobank Hockey Event bij onze vereniging plaats,

De dag begon met clinics voor de kinderen uit groep 1 tot en met 4. Naast allerlei oefeningen konden de kinderen ook nog een op de stormbaan spelen.

Aansluitend kwamen er dertien teams uit de groepen 5 en 6. De kinderen zonder bitje mochten eerst een bitje happen, dat waren er heel veel maar met hulpouders is dit goed gelukt.

In de middag waren er twaalf teams uit de groepen 7 en 8, ook hier moesten de kinderen eerst een bitje happen voordat zij konden starten.

Mede dankzij de inzet van diverse contact ouders en vrijwilligers was de opkomst ontzettend hoog en kunnen we terugkijken op een mooi event.

Met sportieve groeten,

MHC Voorhout