slider_01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

Kick-Off Lustrumjaar, meld je nu aan!

6-1-2018  |

Zaterdag 13 januari trappen we ons Lustrumjaar af, MHC Voorhout bestaat 25 jaar. Van 16:00 tot 19:00 bent u van harte welkom in ons clubhuis.

Onder het genot van een hapje en drankje en vergezeld van live-muziek, zullen de 1e en huidige voorzitter een kort woordje doen. Ook worden die middag de winnaars getrokken van de fotowedstrijd en lichtten we een tipje van de sluier op voor nog meer lustrumactiviteiten in 2018. Voor de jeugd zal er in de Breakout (clubhuis handbal) een eigen feestje zijn, onder leiding van DJ Edwin (van Blijwin).

We zien u graag 13 januari in ons clubhuis, aanmelden kan via [email protected]!

Bestuur MHC Voorhout