slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg

Lustrumjaar officieel geopend

15-1-2018  |

Afgelopen zaterdag hebben we op spectaculaire wijze ons lustrumjaar afgetrapt met een heuse kick-off. Ruim 180 mensen (volwassen én kinderen) vulden ons clubhuis om dit feestje te vieren.

Met in hun hand een hapje en een drankje zagen de aanwezigen dat na een korte toespraak door de eerste voorzitter van MHC Voorhout, Arjen Rudolphus, de allereerste vlag van MHC Voorhout werd overhandigd aan de huidige voorzitter Dave van der Wagt. Deze zal een mooie plek krijgen in ons clubhuis.

Ook werden die middag de winnaars getrokken van de fotowedstrijd. De MD3, ME8 en MF6 hebben binnenkort een pannenkoek- of patatavondje met hun hele team in het clubhuis.

Terwijl in het clubhuis de volwassenen onder muzikale begeleiding elkaar gelukkig nieuwjaar wensten en lekker bijpraatten, vierde de jeugd haar eigen feestje in de Breakout.

Zij dansten op de muziek van DJ Edwin (van Blijwin) en deden muziekspelletjes. Ook konden de kinderen lekker knutselen, werd er geschminkt en was er volop eten en drinken.

Kortom, dit was een zeer geslaagde start van ons lustrumjaar. Alvast veel dank aan de lustrumcommissie: Janet, Edwin, Jacqueline, Monique en Jan-Willem en alle vrijwilligers die afgelopen zaterdag geholpen hebben.

De lustrumcommissie gaat nu verder met de vele lustrumactiviteiten die ons komend jaar te wachten staan. Uitgebreide informatie volgt, maar zet de volgende data alvast in de agenda:

* 21 april : Pubquiz in clubhuis

* 16 juni : Lustrumfeest in Cheers

Andere activiteiten zullen zijn: filmmiddag/avond voor de jeugd, recordpoging Guinness Book of Records, Familiehockeytoernooi.

Houd de mail in de gaten en zorg dat je je op tijd aanmeldt, als deelnemer en/of vrijwilliger.

Bestuur MHC Voorhout