slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg

Inplannen bar- en velddiensten

17-1-2018  |

Op 10 maart start het veldhockeyseizoen weer. Daarom kun je jezelf vanaf nu weer inplannen voor de bar- en velddiensten tot het einde van dit seizoen.

Dit zelf inplannen kan tot zaterdag 17 februari. Wij vragen alle barmedewerkers om vier bardiensten per jaar in te vullen, zodat we een goede barbezetting hebben. Na 17 februari gaan wij mensen die zich nog niet hebben ingepland inplannen.

Vier bardiensten per jaar: per jaar vult de barcommissie ongeveer 400 diensten in. Onze pool bestaat uit zo’n 100 medewerkers. Daarom vragen we elke barmedewerker om vier bardiensten per jaar te doen, twee voor de winterstop en twee erna. Zo zorgen we met elkaar voor een goed lopende bar in een gezellig clubhuis.

Hoe plan ik mezelf in?

• Inplannen kan op www.mhcvoorhout.nl;

• Ga rechts bovenin naar het tabblad Inloggen;

• Log in met de inloggegevens van je kind;

• Na het inloggen, kies Club, kies daarna Diensten;

• Vul bij einddatum 1 juli in en je ziet op welke data er nog vrije plaatsen zijn, waarop je kunt inplannen.

Inplannen kan ook heel makkelijk via de MHC app. Klik links onderin op Meer en dan op Plan uw dienst.

Vragen

Voor vragen of opmerkingen over de bar, kun je een e-mail sturen aan [email protected]. Het is handig als je hierin ook even je telefoonnummer vermeldt.

Sportieve groet, de barcommissie

Lenny van der Wagt, Albert Noordoven, Jan Taillie, Hans Houwers, Petra Duwel, Olav Houben, Ester Roovers en Willemijn Favier