slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

Fotoboek MHC Voorhout: fotoshoot 17+18 maart

11-3-2018  |

Fotoboek MHC Voorhout: start 17+18 maart

Jullie hebben het allemaal al gehoord of gelezen, MHC Voorhout krijgt dit voorjaar een fotoboek met daarin al haar leden. In ons lustrumjaar is dit voor ons een extra bijzonder actie. De plaatjes zijn vanaf april verkrijgbaar door boodschappen te doen bij de Plus Supermarkt in Voorhout, meer informatie hierover volgt later. De Plus in Voorhout is sinds dit seizoen ook één van onze shirtsponsors.

Op zaterdag 17 en 18 maart zullen alle teams van MHC Voorhout op de foto gaan, niet alleen individueel maar ook met het hele team. Bijgaand treffen jullie de planning aan waarin duidelijk aangegeven staat wanneer jij wordt verwacht met jouw team. We werken met een zeer strak tijdschema, dus zorg dat je op tijd aanwezig bent. Belangrijk ook om te weten is dat ouder aanwezig moet zijn bij jeugd onder de 18 jaar i.v.m. akkoord geven voor het portretrecht.

Richting de coaches en managers van alle teams is een instructiemail verstuurd, met het verzoek deze goed door te nemen en te delen met het team.