slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

Uitnodiging BLV MHC Voorhout 18 maart

11-3-2018  |

Beste leden en ouders/verzorgers van leden,

Zoals al eerder gemeld in de MHC Update van 22 februari jl.  en de Nieuwsflits van vrijdag 9 maart, organiseert het bestuur van MHC Voorhout op zondag 18 maart om 15:00 een Buitengewone Ledenvergadering.

In de eerste plaats is de vergadering bedoeld voor de leden, maar uiteraard zijn ook coaches, trainers, begeleiders, scheidsrechters en ouders/verzorgers welkom om aanwezig te zijn.

Bijgaand treft u de agenda aan van deze BLV.  De vergadering zal starten om 15.00 uur. Bij onvoldoende stemgerechtigde leden wordt de vergadering verdaagd naar 15:30 uur. Alle leden zijn stemgerechtigd, bij leden jonger dan 16 jaar is er 1 ouder/vertegenwoordiger stemgerechtigd.

Uiteraard kunt u ter zitting punten voor bespreking aanbrengen, maar ook vooraf via: [email protected]

Wij rekenen op uw komst!!

Met vriendelijke groet,

Dave van der Wagt