slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Herinnering: 17 en 18 maart fotoshoot MHCV Fotoboek

14-3-2018  |

Hierbij nogmaals de planning voor komend weekend en wat belangrijke informatie en tips:

• Check nogmaals het tijdslot van jouw team en wees op tijd aanwezig

• Locatie is het clubhuis van de Handbalvereniging (ingang aan de kant van parkeerterrein)

• We verwachten je in het reguliere wedstrijdtenue, inclusief hockeystick

• Bij leden onder de 18 jaar dient een ouder te tekenen voor akkoord portretrecht à dit kan nu al bij de lijst van de coach/manager of ter plekke. Kan je als ouder toch niet aanwezig zijn, dan graag zelf formulier printen en invullen en meegeven aan jouw kind of inleveren bij manager  (uiterlijk zondagavond 18 maart in handen van de club) ZONDER HANDTEKENING GEEN FOTO IN HET FOTOBOEK

• We maken eerst de individuele foto’s binnen (shirt uit rok/broek en stick in de hand)

• Teamfoto is buiten (indien het weer het toelaat) àshirt weer in broek/rok

• Eventueel aanwezige keeper zit vooraan in het midden

• Eventuele coaches/managers staan aan de buitenkant achteraan

• We verwachten van de teambegeleiding (coaches/managers) dat er minimaal 1 aanwezig is: verzamelen handtekening, juiste volgorde spelers en opstellen teamfoto!

NB: Fotoshoot gaat ten alle tijden door, ook als er afgelastingen zijn! Zie ook berichtgeving over afgelastingen!

Laten we er met zijn allen een mooi fotoboek van maken, waar we bij het volgende lustrum met veel plezier op terug kunnen kijken!