slider_03.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Successen moet je vieren!

20-3-2018  |

Afgelopen zondag 18 maart heeft het bestuur de zaalkampioenen in het zonnetje gezet. Door het koude weer deden we dit in ons clubhuis in plaats van op veld 1.

Jongens A2, Dames 3 en Meiden D5 werden afgelopen winter zaalkampioen. Na een toespraak van de voorzitter kregen zij allemaal een kampioensmedaille omgehangen.

Daarna werden de superverkopers en het beste verkoopteam van de Grote Club Actie verrast met een cadeau. Het beste verkoopteam was de ME6 en alle spelers ontvingen een bioscoopbon. De beste individuele verkopers: Roos Bakker (ME8), Fleur van Riet (ME6) en Roos van Noort (ME6) ontvingen uit de handen van de penningmeester een Bol.com cadeaubon.

De Grote Club Actie heeft € 4.294 heeft opgeleverd voor onze vereniging. Dit bedrag zal gebruikt worden voor nieuwe materialen en ook een deel voor onze nieuwe velden.

In de bijlage een aantal foto's.