slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Reminder: bbq als teamafsluiting!

24-5-2018  |

Na een seizoen hard trainen, veel wedstrijden spelen en sportieve resultaten halen, kunnen jullie als team het seizoen gezellig met elkaar afsluiten!

MHC Voorhout stimuleert dit graag door een BBQ op de club mogelijk te maken: in mei en juni kun je op een aantal zaterdagen en zondagen een team BBQ organiseren.

De BBQ wordt volledig verzorgd inclusief vlees, salades, sauzen, stokbrood etc. èn live cooking. Tarieven zijn all-in € 11,00 voor volwassenen en € 8,75 voor een kind maar exclusief drank. Drankjes worden afgenomen via de bar van MHC Voorhout.

Betaling van de BBQ dient op de avond zelf per team, door de manager of coach, te worden voldaan aan het bedrijf dat de BBQ faciliteert. Dit kan contant maar er kan ook worden gepind.

Een week voor de BBQ datum, dient het aantal volwassenen en kinderen te worden doorgegeven. Dit aantal staat dan vast en hiervoor moet worden betaald.

Voorbereiding, klaarzetten en opruimen van de BBQ wordt door de organisatie geregeld. Het team wordt wel gevraagd even te helpen bij opruimen van glazen, flesjes etc.

De volgende data zijn mogelijk:

-      Zaterdag 26 mei

-      Zondag 27 mei

-      Zondag 3 juni

-      Zaterdag 9 juni

Ontvangst vanaf 16.00 uur, vanaf ca. 17.00 uur kan er worden gegeten.

Aanmelden kan per mail via [email protected] onde r vermelding van voorkeursdatum, team, aantal deelnemende ouders en kinderen en naam en telefoonnummer contactpersoon. Aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. We houden zoveel mogelijk rekening met jullie voorkeursdatum maar wie het eerst komt…..

Eventuele dieetwensen kun je doorgeven en ook voor vragen kun je bij ons terecht.

Barcommissie MHC Voorhout