slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg

Voorhoutse Sportdag 2018: mis het niet!

29-5-2018  | De Voorhoutse Sportdag vindt dit jaar plaats op 8 juli van 10u00 tot 13u00. Het sportieve evenement wordt georganiseerd voor kinderen van groep 3 tot en met groep 8. Het is een ideale manier om lekker in beweging te zijn en buiten te spelen. De deelname is gratis.

De traditie om jaarlijks een evenement te organiseren waar sport en beweging voor kinderen centraal staan, krijgt hiermee een vervolg. Voorbeelden van activiteiten zijn hardlopen, hoogspringen en verspringen, maar er is ook een luchtkussen aanwezig.

De Voorhoutse Sportdag is een initiatief van de Stichting Voorhout Beweegt. In deze stichting zijn de SV Voorhout, HV Foreholte, MHC Voorhout, Scoutinggroep Boerhaave, VV Foreholte en van de Rotary Club Voorhout vertegenwoordigt. Hiermee is het evenement ook een ideale manier om eenvoudig kennis te maken met de verschillende verenigingen in Voorhout.

De Voorhoutse Sportdag vindt plaats op Sportpark Elsgeest. Het evenement is gratis voor leden en niet-leden. Mis het niet!

Praktisch
Wanneer: op 8 juli 2018 van 10u00 tot 13u00
Waar: op Sportpark Elsgeest
Voor wie: kinderen van groep 3 tot en met groep 8.
Inschrijven kan op https://voorhoutbeweegt.wordpress.com/inschrijven/