slider05.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg

Let op! ALV verplaatst naar 30 augustus

5-7-2018  |

Beste leden en ouders/verzorgers van leden,

Zoals vorige week is gecommuniceerd, starten we deze zomer met de aanleg van ons 1e waterveld. Gedurende de maanden juli en augustus wordt er hard gewerkt om ons hoofdveld om te bouwen naar een waterveld, zodat dit klaar is voor het nieuwe seizoen.

Dit heuglijke nieuws heeft ook consequenties voor een aantal beleidszaken die we als bestuur eerder dan verwacht dienen te beoordelen voor het komende seizoen. Denk hierbij aan het trainingsschema, beleid over wie speelt op welk veld, onderhoud van een waterveld (zelf doen of uitbesteden) en daarbij behorende kosten.

Deze heroriƫntatie gaat komende weken extra tijd kosten. Daarnaast willen we de keuzes die wij gemaakt hebben en de impact die dat heeft op ons beleid graag gedegen aan alle leden voorleggen tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV).

Daarom hebben we besloten de ALV uit te stellen tot na de zomervakantie. De ALV is opnieuw gepland op 30 augustus 2018, net voor het start van het nieuwe seizoen. De richtlijnen van KNHB en statuten van MHC Voorhout bieden de mogelijkheid om de ALV maximaal 6 maanden na afsluiting van het jaar te organiseren.

We willen u er op wijzen dat ouders/verzorgers van leden jonger dan zestien jaar ook stemgerechtigd zijn. Per spelend lid jonger dan zestien jaar één stem. Dus u bent allen van harte uitgenodigd.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, stuur een e-mail naar [email protected].

Het bestuur