slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Silver Cup wedstrijd Voorhout Hisalis een geslaagd event.

13-10-2018  |

Op vrijdagavond was er een ware bekerwedstrijd op Sportpark Elsgeest. De heren speelden een wedstrijd in de Silver Cup tegen 3e klasser Hisalis. Het werd een echte happening met vuurwerk en 300 toeschouwers.

De mannen van Voorhout gaven in de 1e helft  de Lissenaren nog goed partij en gingen met 1-3 de rust in. In de 2e helft was het verschil echter te groot. Hisalis liep uit naar 1-5 en Voorhout kwam op het laatst lucht te kort. Door nog twee late doelpunten in de laatste 5 minuten gingen de mannen het veld af met 1-7 eindstand na een zeer sportieve en leuke wedstrijd.

Daarna was er een ware afterparty met waarschijnlijk een zeer goed resultaat voor de penningmeester.

groetjes Mart