slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Fietsen in de fietsenrekken!!!

17-10-2009  | Afgelopen periode zijn de laatste hekken geplaatst in het sportpark.
Met de omliggende verenigingen is afgesproken dat we geen fietsen meer toestaan op het pleintje bij de handbal, hockey en de ‘oude' kleedkamers bij de voetbalvereniging.
Hierop zullen we de komende tijd gaan controleren en ‘overtreders' aanspreken.

Tevens willen we jullie dringend verzoeken om óók geen fietsen meer te plaatsen in het straatje dat langs het ABN AMRO veld ligt en bij de ingang van ons clubhuis en kleedkamers.
Het is voor een ieders veiligheid, zodat hulpdiensten bij calamiteiten hun werk goed kunnen uitvoeren.
Fietsen graag plaatsen in de daarvoor gecreëerde fietsenrekken!

Echter, helaas worden we de laatste tijd geconfronteerd met vernielingen aan fietsen die wel netjes zijn ‘geparkeerd'.
Voor de slachtoffers is dit zeer vervelend.
We verzoeken een ieder die getuige was of is zich te melden bij een van de (jeugd-)bestuursleden of politie.
Mocht blijken dat er leden van onze club betrokken zijn bij deze vernielingen, zullen we vanuit de vereniging niet schromen maatregelen tegen deze leden te nemen.
Respecteer elkaar en elkaars eigendommen!