slider_06.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider01.jpg

Kerstgroet | Uitnodiging Nieuwsjaarsborrel

24-12-2018  | Beste leden, ouders/verzorgers van leden, vrijwilligers, sponsors, coaches, managers en trainers,

Het jaar is alweer bijna om. De veldcompetitie ligt stil en de zaalhockeycompetitie is in volle gang. De tijd vliegt! 2018 was een fantastisch jaar voor MHC Voorhout. We hebben ons 25-jarig jubileum goed gevierd. Met vele hoogtepunten zoals een fantastisch feest en de opening van ons 1e waterveld.

Maar nu is het bijna Kerstmis. Voor heel veel mensen de mooiste tijd van het jaar. Het is de tijd van knapperend haardvuur, geur van dennentakken, gezelligheid, goede gesprekken en mooie herinneringen. Kortom, samenzijn en tijd maken voor elkaar. Kerst vieren en proosten op het nieuwe jaar.

Graag nodigen wij je van harte uit voor onze feestelijke nieuwjaarsborrel. Het belooft weer een gezellige start van het jaar te worden.

Datum: vrijdag 11 januari 2018
Tijd: Van 18.00 – 20.00 uur
Waar: Clubhuis MHC Voorhout, Sportlaan 16a in Voorhout

Tijdens de nieuwjaarsborrel worden de herfstkampioenen van seizoen 2018- 2019 gehuldigd.

Een gezond en sportief 2019, daar gaan we ons voor inzetten. Graag zien we iedereen op 11 januari in het clubhuis om met ons het nieuwe jaar in te luiden.

Fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Bestuur MHC Voorhout