slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Jingle Bells 2018 een groot succes!

30-12-2018  |

Afgelopen donderdag waren wij te gast bij De Tulp en Sportcafé de Eijk voor ons jaarlijks Jingle Bells zaalhockeytoernooi.

Deze dag deden maar liefst 230 leden mee aan dit toernooi. In 29 wedstrijden streden zij tegen elkaar om de eer, waarbij fanatiek maar sportief werd gespeeld. Elk team werd gefĂȘteerd op limonade en oliebollen (met dank aan onze sponsor Bakker Tijsterman) en als aandenken ontving iedereen een Osaka hockeybracelet.

En de virtuele prijs voor best geklede team, gaat naar de meiden van de MD2!

Wij kijken terug op een mooi toernooi en danken alle vrijwilligers die hieraan hun steentje hebben bijgedragen.

Namens de activiteitencommissie wensen we iedereen alvast een mooi en sportief 2019!

Yvonne, Karin, Timo en Dianne