slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Nieuwjaarsreceptie MHCV

17-1-2019  |

Afgelopen vrijdag was de nieuwsjaarsreceptie van MHC Voorhout.

Het begon met een woordje van de voorzitter, Dave van der Wagt. Na een nieuwjaarswens nam hij ons nogmaals mee in het jubileumjaar en dat we daarin afgelopen zomer ons eerste waterveld hebben gerealiseerd. Speerpunten voor komend jaar zijn: verbinding binnen de vereniging en dat alle leden en vrijwilligers hier een rol in hebben. Het tweede speerpunt is gezondheid, niet alleen door sportief bezig te zijn, maar we gaan ons ook richten op een gezonder clubhuis: rookvrij, verantwoord alcohol schenken en gezondere keuzes in het assortiment.

Daarna was er een momentje waarin onze herfstkampioenen gehuldigd werden. De MC2, MD1 en de MD2 kregen na een woordje van technisch bestuurslid Dennis Koolmees een medaille uitgereikt en er was voor de spelers een groot applaus van alle aanwezigen.