slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Plan nu jouw Team BBQ bij MHC Voorhout

30-5-2019  |
Na een sportief seizoen van hard trainen en veel wedstrijden spelen, kunnen jullie het seizoen als team gezellig met elkaar afsluiten!

MHC Voorhout stimuleert dit graag door een BBQ op de club mogelijk te maken: in mei en juni kun je op een aantal zaterdagen en zondagen een team BBQ organiseren. De BBQ wordt volledig verzorgd, inclusief vlees, salades, sauzen, stokbrood etc. en live cooking.

Dit seizoen introduceren we een nieuwe aanpak samen met onze partner BBQenZo, die de BBQ volledig faciliteert. Ieder team heeft de mogelijkheid zelf een datum te bespreken met BBQenZo. Dit kan vanaf nu rechtstreeks per e-mail of telefonisch.

De vaste tarieven zijn all-in € 12,50 voor volwassenen en € 8,75 voor een kind, maar exclusief drankjes. Drankjes worden afgenomen via de bar van MHC Voorhout. Betaling van de BBQ dient op de avond zelf per team te worden voldaan aan BBQenZo. Dit kan contant en er kan worden gepind.

Een week voor de BBQ-datum dient het aantal volwassenen en kinderen definitief te worden doorgegeven. Dit aantal staat dan vast en hiervoor moet worden betaald.

Barbezetting wordt georganiseerd door MHC Voorhout. Voorbereiding, klaarzetten en opruimen van de BBQ wordt door BBQenZo geregeld. Het team wordt wel gevraagd even te helpen bij opruimen van glazen, flesjes en dergelijke.

De volgende data zijn mogelijk:

Zaterdag 1 juni & zondag 2 juni

Zaterdag 8 juni & zondag 9 juni

Zondag 16 juni

Zaterdag 22 juni & zondag 23 juni

Zondag 30 juni

Ontvangst vanaf 16.00 uur, vanaf ca. 17.00 uur kan er worden gegeten.

Aanmelden kan telefonisch via 06-4992 6911 of per e-mail via [email protected] onder vermelding van 'BBQ MHC Voorhout' met voorkeursdatum, team, aantal deelnemende ouders en kinderen, en naam en telefoonnummer contactpersoon. Eventuele dieetwensen kun je gelijk doorgeven.

Aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met jullie voorkeursdatum, maar wie het eerst komt...

Voor vragen kun je natuurlijk altijd bij ons terecht via [email protected].

We wensen iedereen weer veel BBQ-plezier!

Barcommissie MHC Voorhout