slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Dames en Heren onderuit tegen Wateringse Veld.

23-9-2019  |

Na de goede resultaten van vorige week eindigde dit weekend voor de dames en heren in mineur. De dames gingen met 1-5 onderuit en verloren daarbij hun koppositie. De heren kwamen niet verder dan 1-3. Heren 1 begon goed aan de wedstrijd en beide teams waren tegen elkaar opgewassen. Toch kwam Voorhout halverwege de 1e helft op voorsprong door een rebound uit een strafcorner. Charles Gossens scoorde de 1-0. Na de rust drong Wateringse veld wat meer aan. Voorhout incasseerde in de 8ste minuut de gelijkmaker en was daarna even de kluts kwijt. Binnen 5 minuten vielen 1-2 en de 1-3. In het laatste kwart van de wedstrijd kwamen onze mannen sterk terug. Maar door het pakken van een paar domme gele kaarten en wat pech bleef de 1-3 op het bord. Gezien het spelbeeld hadden de mannen meer verdiend.

Groetjes Mart

De foto’s van deze wedstrijd komen op facebook van MHCVoorhoutH1