slider01.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

Super Sunday 10 november: moedig aan en eet mee!

31-10-2019  |

Zondag 10 november is het op MHC Voorhout weer SuperSunday. Alle dames en heren senioren teams spelen thuis. Hoe mooi is dat.

En ook dit keer kan er weer na de wedstrijd worden genoten van een lekkere maaltijd. Uit de keuken komt dit keer iets Italiaans; keuze uit verschillende pasta soorten penne of spaghetti. En bolognese, pesto of room saus. En een frisse groene salade. De kosten zijn net als altijd 7,50  per persoon.

Er kan de gehele dag door worden gegeten dus niet alleen na de laatste wedstrijd.  Dus elk team kan na de wedstrijd aan tafel. De kok wil wel graag weten hoe laat je komt eten en met hoeveel personen.

Stuur een WhatsApp bericht naar 06-4342 6981 met de naam van je team, het aantal en namen van de personen die komen eten. Ben je geen speler maar wil je wel graag mee-eten, ook dat kan. Heb je dieet wensen, ik hoor het graag.

Dat wordt weer smullen.