slider01.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

Vacature activiteiten coördinator

1-11-2019  |

Ben jij een kei in organiseren en vindt jij het leuk om MHC Voorhout een stapje verder te helpen op het gebied van activiteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Binnen een sportvereniging is het ontzettend belangrijk om activiteiten voor de (jeugd)leden en ouders te organiseren om de verbinding en betrokkenheid binnen de club te vergroten. Vanaf 2019/2020 gaan we dit op een andere manier uitzetten binnen de club. Ieder team wordt verantwoordelijk voor het organiseren of ondersteunen van een aantal activiteiten op jaarbasis. Om dit in goede banen te leiden, samen met het bestuur en de elftalbegeleiders, zijn we op zoek naar een activiteiten coördinator.

Je taken zijn:

·Bijhouden van de activiteiten jaarkalender (is voor 2019/2020 al klaar)

·Signaleren welke activiteiten nog een organisator/ ondersteuning behoeft

·Proces bewaken van de activiteiten (veel draaiboeken zijn aanwezig)

·Evt. meedenken en bemiddelen omtrent activiteit en inzet benodigde vrijwilligers

Het is niet de bedoeling dat de coördinator zelf de activiteiten regelt, hij/zij stuurt aan en denkt mee!

Herken jij jezelf in de volgende talenten:

·Goede organisatie skills

·Netwerk: breed netwerk binnen de vereniging opbouwen (of deze is al aanwezig!)

·Ziet het als een uitdaging om de nieuwe rol vorm te geven binnen de club

·Affiniteit met activiteiten (niet noodzakelijk)

Dan komen we graag met je in contact!

Uren inzet

We verwachten dat je als coördinator per activiteit gemiddeld 3 uur kwijt bent; naast deze tijdsinvestering zal je per jaar ongeveer 6 uur kwijt zijn aan de jaarkalender bijhouden, afstemming hebben met het bestuur en elftalbegeleiders.

Uiteraard vervul je hiermee de (verplichte) vrijwilligersdienst die we van elk lid vragen.

Heb je interesse in deze functie: stuur een mail naar [email protected]t.a.v. Annemieke van der Vaart