slider_06.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_04.jpg

Briefing Hockeyreis naar Bath

26-2-2020  |

Uitnodiging voor spelers en ouders Briefing Hockeyreis naar Bath op 5 maart van 19.30-20.30 uur in het clubhuis

Om een weloverwogen keuze te kunnen maken organiseert de England Hockey Tour Commissie een Briefing over de hockeyreis van onze club naar Bath in de herfstvakantie. De reis staat open voor alle A- en B-spelers in het seizoen 2020-2021 (dus tweedejaars C nu kunnen zich ook inschrijven!). Kom langs en laat je goed informeren over de reis, verblijf, programma en de kosten. Zie ook het artikel op de website over de reis. Uiteraard is er volop ruimte om alle vragen te stellen over de reis. Er is nog volop ruimte om je in te schrijven via de speciale reisbutton op de website. Graag tot 5 maart.

Met sportieve groeten namens de England Hockey Tour Commissie 2020,

Michiel van Doeveren