slider_06.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg

Update trainingen (25-4)

29-4-2020  | Dankzij de recente versoepeling van de coronagerelateerde overheidsmaatregelen kunnen de jeugdleden (A, B, C, D, E, F en FunKey) van MHC Voorhout weer gaan trainen. Wij informeren je de komende tijd via de website over de laatste stand van zaken.

Het opstarten van de trainingen is door het bestuur besproken en wij willen jullie deze mogelijkheid graag bieden. Tegelijkertijd begrijpen we dat er risico's verbonden zijn aan het starten van de trainingen en dat er extra maatregelen nodig zijn om dit in goede banen te leiden.

Wij gaan de komende tijd de risico's in kaart brengen en maatregelen voorbereiden om veilig te kunnen trainen. We gebruiken daarbij als uitgangspunt de protocollen opgesteld door de gemeente, NOC/NSF en KNHB.

De komende dagen wordt in overleg met de gemeente afgesproken welke randvoorwaarden ingevuld moeten worden om het opstarten van de trainingen mogelijk te maken en soepel te laten verlopen. De gemeente speelt hierbij een belangrijke rol, omdat zij toezicht houdt op de uitvoering van de maatregelen.

Onze doelstelling is om met een beperkt aantal teams als test te starten in de week van 4 mei om vervolgens vanaf 11 mei weer met alle jeugdteams en FunKey te kunnen trainen. De beperkte start op 4 mei zorgt ervoor dat we de protocollen en extra inzet van mensen en materialen kunnen testen.

Wil je met je team helpen bij het testdraaien in de week van 4 mei, meld je dan aan via [email protected].

Inhoudelijk kunnen we nu al melden dat de tijdstippen en lengte van de trainingen aangepast worden. Ook zal een beroep worden gedaan op coaches en/of managers van teams op het vlak van de uitvoering en organisatie bij de teams.

Er moeten veel zaken in de voorbereiding en ook tijdens de aangepaste trainingen georganiseerd worden. Zonder extra inspanning (zowel in de voorbereiding als tijdens de trainingen) is het niet mogelijk om vanaf 11 mei weer te kunnen hockeyen. Wij zijn dan ook op zoek naar leden en ouders van leden die hierbij willen assisteren. Ook hiervoor kan je jezelf aanmelden via [email protected].

De ALV is voorlopig uitgesteld tot het begin van het nieuwe seizoen c.q. einde van de coronagerelateerde overheidsmaatregelen.