slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

Wij zijn weer begonnen!

16-8-2020  |

De Dames en Heren waren weer voor de eerste week aan het trainen en oefenden op zondag tegen respectievelijk Catwijck en Saxenburg. Alle teams waren nog niet compleet door vakantie en blessures.

De dames hadden thuis een pittige tegenstander in de vorm van Catwijck. Met het hete weer was het een hele opgaaf voor beide teams om een goede partij op de mat te leggen. Binnen in het clubhuis was het 36 graden!

Na een voorsprong van 1-0 voor Voorhout speelde Catwijck een sterke partij en wonnen verdiend met 1-3.

De heren speelden een uitwedstrijd tegen Saxenburg en hielden elkaar in evenwicht met 5-5.Volgende zondag spelen de heren weer thuis.

De foto’s van de dameszijn te zien op facebookpagina van Dames1