slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider05.jpg

Start seizoen - belangrijke informatie

18-8-2020  | Met de vakanties bijna achter de rug kijkt iedereen natuurlijk weer uit naar het nieuwe hockeyseizoen. In dit nieuwsbericht vind je belangrijke informatie en data rond de start van het nieuwe hockeyseizoen.

Coronavirus
We hebben nog steeds te maken met de maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen/beperken. Hou je ook op de club en op de velden aan de bekende regels.
Specifiek daarbij aandacht voor spelers en andere betrokkenen (coaches, trainers, ouders en publiek) die in oranje gebieden zijn geweest en/of ziekteverschijnselen hebben: wij verwachten van jullie dat je jezelf verantwoordelijk gedraagt en thuis blijft c.q. je aan de quarantaineregels houdt. Doe je dat niet en worden er besmettingen vastgesteld bij onze club, dan bestaat het risico dat de hele club op slot gaat en iedereen gedupeerd wordt.

Start competitie
De competitie start vanaf  het weekend van 5 september voor de senioren- en juniorenteams. De jongste jeugd start op 12 september.
Op de site van de KNHB vind je een overzicht van alle wedstrijden zodat je daarmee rekening kan houden bij het plannen van vakantie.
Link speelschema seizoen 2020-2021

Oefenwedstrijden juniorenteams
Op zaterdag 29 augustus zijn oefenwedstrijden gepland voor de juniorenteams.
Deze oefenwedstrijden vind je terug in de Lisa app en op de website.
Wil je zelf een oefenwedstrijd afspreken en thuis spelen, meld dit via [email protected]. Wij zorgen dan dat je een plek in het wedstrijdschema krijgt en dat er een veld voor je beschikbaar is.

Start trainingen
De trainingen (inclusief keeperstrainingen) starten in de week van maandag 31 augustus. De trainingen van de selectieteams starten op 24 augustus.
De trainingen van Dames 1 en Dames 2, Heren 1 en MA1 zijn reeds gestart.
De volgende teams zijn selectieteams: Heren 1, Dames 1, Dames2, MA1, MA2, MB1, MB2, MC1, MC2, MD1 en MD2.
Wil je met je team eerder starten met trainen, maak daarover dan afspraken met jullie trainer en meld dit via [email protected].
Wij zorgen dan dat je een plek in het trainingsschema krijgt en dat er een veld voor je beschikbaar is.

Het concept-trainingsschema - dit is dus een tijdelijk versie - komt in de loop van deze week op de website en in de Lisa app. Er komen sowieso nog wijzigingen in dit schema, dus hou de site en app goed in de gaten bij de opstart van het seizoen.

Vlaggetjesdag
We hebben in de afsluiting van vorig seizoen vlaggetjesdag uitgesteld naar het begin van het seizoen. Binnenkort volgt meer informatie over de start van deze activiteiten. Deze worden in ieder geval aangepast om aan de coronamaatregelen te kunnen voldoen.
Wij gaan met de teams, waar dat nodig is, aanvullende afspraken maken voor een teambijeenkomst op 29 of 30 augustus.

Over de invulling volgt via de website meer informatie in de komende dagen.

Teambegeleiding
Wij zoeken voor veel teams elftalbegeleiders en voor een aantal teams trainers en/of coaches. Wil je van een team of het team van je kind trainer, coach of elftalbegeleider worden, dan kan je dat natuurlijk nu al melden door een bericht te sturen naar [email protected].

ALV (Algemene Leden Vergadering)
De ALV staart voorlopig gepland op vrijdag 18 september. Jullie ontvangen via de nieuwsbrief nog aanvullende informatie over de ALV.

Allemaal een sportief en blessurevrij hockeyseizoen toegwenst namens bestuur en technische commissie. Heb je vragen n.a.v. dit bericht stuur dan een mail naar [email protected]!