slider_01.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

Dames 1 hard onderuit tegen Scoop 0-3

20-9-2020  |

Na het teleurstellende verlies van vorige week tegen Mijdrecht, hadden de dames uit Voorhout wat goed te maken. Helaas kwamen zij op alle fronten te kort tegen een veel feller en beter Scoop uit Delft.

Voorhout ging in het eerste kwart futloos van start en liep constant achter de feiten aan. De schade bleef in de 1e helft beperkt tot een 0-1 achterstand. Dit was te wijten aan een fout in de verdediging die vrij voor de goal werd afgestraft.

In de 2e helft probeerde het team van Voorhout wat meer druk te zetten op de tegenstander en kwam beter in de wedstrijd. Door in het laatste kwart 1 op 1 te spelen werden de aanvallen van Scoop steeds gevaarlijker. Zij liepen uit naar 0-3 en de wedstrijd was gespeeld. Voorhout had geluk dat het bij deze stand bleef dankzij twee maal de paal en het goede keeperswerk van Lotte Dijksman.

Al met al geen fijne hockeymiddag met een door Corona gesloten clubhuis, maar volgende week zijn er nieuwe kansen.

Foto’s zijn te zien op facebook

Gr Mart