slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider01.jpg

Help MHCV en verkoop loten voor de Grote Club Actie: online verkoop verlengd

9-11-2020  |

Inmiddels zijn er door de (persoonlijke) online verkoop al 230 loten verkocht door onze leden, maar wij denken dat we beter kunnen, samen met jullie!

Juist nu, nu alle competities stil liggen en ook het clubhuis nog steeds gesloten is. Helaas betekent dus ook dat we minder inkomsten genereren. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar onze clubkas en dat geld kunnen we hard gebruiken!

Vandaag ontvangen onze leden weer een mail met de persoonlijke verkooppagina. Zet de QR code al aan je vrienden, familie, buren, collega's en verkoop loten voor onze vereniging. Delen kan ook via de diverse Social Media (mail, Whatsapp, FB, Twitter, Instagram).

Heb jij als team nog geen Superlot gekocht? Uiteraard kan dan nog steeds, bespreek het met het team en laat de elftalbegeleider dit doorgeven en het geld overmaken. Een Superlot is mogelijk voor alle teams.

De Grote Clubactie is verlengd tot 30 november 2020. Dit jaar zijn er weer mooie prijzen voor zowel kopers als verkopers, jij dus!

Zie voor meer informatie de website van de Grote Club Actie.

We vertrouwen op jullie, zonder jullie hulp zou de Grote Clubactie echt niet mogelijk zijn.

Alvast dank voor jullie medewerking.

Bestuur MHC Voorhout