slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg

Corona Update | Clubhuis per direct gesloten

29-9-2020  |
Tijdens de persconferentie op 28 september jl. heeft het kabinet nieuwe coronamaatregelen aangekondigd.

Voor recreatie en sport is onder meer bepaald dat komende 3 weken sportkantines dicht zijn en publiek bij alle wedstrijden en trainingen niet meer welkom is.

MHC Voorhout volgt vanzelfsprekend de richtlijnen en adviezen van het kabinet, RIVM en veiligheidsregio Hollands Midden op.  Dit betekent dat ons clubhuis per direct is gesloten. Praktisch gezien zullen ruimten waar materialen zijn opgeslagen zoveel mogelijk open blijven maar zijn kleedkamers gesloten. Deze deur is alleen open om gebruik te kunnen maken van de toiletten.

Bezoekende teams en begeleiding zijn welkom bij MHC Voorhout met maximaal 5 ouders/ verzorgers. We verzoeken spelers en begeleiding niet eerder dan een half uur voorafgaand aan de wedstrijd aanwezig te zijn en ons sportcomplex direct na de wedstrijd weer te verlaten.

We blijven bezoekers ouder dan 18 jaar vragen zich te registreren met de QR code. Vanaf komend weekend zal dit begeleid worden door een gastvrouw of gastheer. We vragen iedereen vriendelijk doch dringend zich hieraan te houden en aanwijzingen van gastvouw of gastheer op te volgen.

Het is dus echt niet de bedoeling om naar het sportpark te komen als je geen wedstrijd of training hebt. We verzoeken ouders/verzorgers om de kinderen zoveel mogelijk met de fiets te laten komen of, indien toch per auto, volgens het ‘kiss & ride’ principe kinderen te brengen en te halen. Voor uit-wedstrijden geldt nog steeds het advies om mondkapjes te gebruiken in de auto wanneer inzittenden uit verschillende huishoudens komen.

Tip: check bij uitwedstrijden bij de ontvangende club welke regels zij hanteren en wat het maximaal aantal ouders/verzorgers inclusief begeleiding is, dat wordt toegelaten.

De eerder aangekondigde ALV, het scheidsrechters examen en scheidsrechters café worden verplaatst naar een later tijdstip. Zodra hierover meer bekend is volgt bericht via de nieuwsbrief en de website.

Houd het veilig en gezond! Laten we met elkaar gehoor geven om ons goed aan de maatregelen te houden en zo verdere besmetting van het virus voorkomen. Alleen op die manier kunnen we  met elkaar blijven hockeyen, al is dat dan voorlopig zonder publiek.

Bestuur MHC Voorhout