slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Corona Update | Nieuwe maatregelen vanaf 14 oktober

14-10-2020  |
De nieuwe maatregelen rondom het Corona virus hebben helaas ook gevolgen voor onze sport. Het bestuur zal, zoals jullie gewend zijn, de adviezen van KNHB en RIVM volgen. Zodra er meer bekend is vanuit KNHB worden jullie geïnformeerd via de website en nieuwsbrief.

Voor nu weten we dat door de nieuwe maatregelen de competitie in ieder geval de komende 4 weken wordt stilgelegd.

Daarnaast is het vanaf woensdag 14 oktober 22:00 niet meer toegestaan te trainen voor leden die 18 jaar of ouder zijn. Het is niet toegestaan zelfstandig te trainen. De trainingen voor jeugdteams gaan door. Het trainingsschema is inmiddels aangepast.

Het spelen van wedstrijden door jeugdteams (alleen MHCV onderling) is zover nu bekend toegestaan. Wil je komend weekend al tegen een ander MHCV team spelen meld dit dan via [email protected].

Zodra meer informatie beschikbaar is vanuit KNHB en/of RIVM wordt deze pagina voorzien van een update.

De Hockeyclinic in de herfstvakantie kan zoals het er nu uitziet door gaan.
Als je hier vragen over hebt kun je die stellen aan Play2improve.
Daar kan je deze week ook nog terecht om jezelf in te schrijven.
Link inschrijfformulier hockeyclinic herfstvakantie

Voor de recente informatie verwijzen we je ook naar de website van de KNHB en de website van het RIVM