slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Update | Trainingen en onderlinge wedstrijden december

30-11-2020  |
Normaal gesproken hadden vanaf komend weekend de eerste zaalwedstrijden op het programma gestaan en zouden deze week de veldtraining stoppen. Aangezien de opkomst bij de trainingen en onderlinge competitie goed is en de weersvoorspelling buiten hockeyen niet in de weg staat hebben we besloten om daar voorlopig de komende twee tot drie weken mee door te gaan. Trainingen en wedstrijden vind je in de Lisa app.

De weersomstandigheden maken het de komende weken natuurlijk wel steeds lastiger om buiten door te spelen en trainen maar zolang het verantwoord kan willen we dit graag doen. Als de temperatuur onder 4 graden komt kunnen velden glad worden. Als het veld glad is/wordt is het niet verantwoord om te spelen of trainen.

Zodra het niet mogelijk is verantwoord te trainen of te spelen wordt dit gemeld via de website.

Over het vervolg van de competitie en de periode na de kerstvakantie volgt nog bericht. Op dit moment is er te veel onduidelijk om daar nu al iets over te melden.

Zoals eerder gemeld is de zaalcompetitie en het plan rondom de midwintercompetitie stop gezet. De KNHB hoopt de achterstand in de competitie in de weken na de kerstvakantie in te kunnen lopen zodat de competitie volledig kan worden uitgespeeld. De KNHB heeft hiervoor twee scenario's opgesteld. Meer informatie hierover vind je op de website van de KNHB.