slider_04.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Hockey Clinic Kerstvakantie [DEF leden]

20-12-2020  |

Hockey 2-daagse: MHC Voorhout
De indoor hockeyclinic die gepland stond is ivm Corona maatregelen verplaatst naar buiten. Er zijn hierdoor extra plekken beschikbaar. Dus inschrijven is vanaf nu weer mogelijk!

De hockey 2-daagse staat in het teken van professionele techniektrainingen. Functionele techniek, tactiek en plezier staan hier centraal.

Let op, de Hockey 2-daagse is niet clubgebonden en is dus voor iedereen van 6 tot 13 jaar (DEF categorie) toegankelijk.

Woensdag 23 en donderdag 24 december
De hockeyochtenden zijn onderverdeeld in vijf fases:
08:30-09:00 uur: Aankomst spelers
09:00-10:15 uur: Training
10:15-11:00 uur: Pauze/Animatie
11:00-12:30 uur: Toernooivormen
12:30-13:00 uur: Vertrek spelers

De Indoor hockey 2-daagse zal worden georganiseerd bij MHC Voorhout.

Deelnemers
De hockey 2-daagse wordt georganiseerd voor jongens en meisjes tussen de 6 en 13 jaar. Belangrijk om te vermelden is dat de hockey 2-daagse niet clubgebonden is. Dat wil zeggen dat iedereen welkom is, zo ook leden van andere verenigingen en zelfs kinderen die niet staan ingeschreven bij de KNHB!

Waarom kiezen voor het Play2Improve-hockeyclinic
– Spelers/speelsters worden begeleid door gediplomeerde en ervaren trainers.
– Door de trainingsgroepen klein te houden, krijgen de spelers/speelsters voldoende individuele aandacht.
– De trainingsgroepen worden ingedeeld op leeftijd en kwaliteit. Hierdoor traint iedereen op zijn of haar eigen niveau.
– Spelers/speelsters beleven een leerzame en gezellige hockeydagen.
– Uw kind is actief in een veilige en vertrouwde omgeving.
– De trainers worden opgeleid volgens de Play2Improve-hockeymethode.

Kosten
De kosten voor de Indoor hockey 2-daagse bedraagt: €60,-. Ben je in het bezit van het gele Play2Improve shirt? Dan ontvang je €5,- korting en betaal je dus €55,-. Dit is inclusief limonade en diverse tussendoortjes.

Inschrijven kan via deze link