slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

Corona Update | 15 december

14-12-2020  | De strenge maatregelen die maandag 14 december bekend zijn gemaakt hebben veel invloed op ons dagelijks leven. Zoals al eerder vastgesteld door RIVM en GGD blijkt het risico op besmettingen bij buitensport beperkt en kan MHC Voorhout dus doorgaan met trainingen en onderlinge wedstrijden.

Het is daarbij vanzelfsprekend van groot belang dat we ons aan de voorschriften houden. Dus heb je ziekteverschijnselen kom dan niet sporten. Heb je iemand in de directe omgeving die besmet is houd je dan aan de quarantaine regels. Kom niet te lang voor en ga direct na de training of wedstrijd weer naar huis.

We trainen deze week door en spelen komende zaterdag het geplande onderlinge competitie programma.

Tijdens de kerstvakantie zijn er geen trainingen. Wil je met je team gaan trainen meld dit dan via [email protected]
Het is niet de bedoeling om zelfstandig gebruik te maken van de velden.

De planning is om in de week van maandag 18 januari de trainingen weer op te starten. Tegen die tijd is ook meer bekend aangezien op 12 januari weer een persconferentie gepland staat. Het kan dus zijn dat hier nog veranderingen in komen maar dan melden we dit via de website en/of nieuwsbrief.

Voor nu wensen we jullie al vast een prettige kerstvakantie!